Opinie o Dolce Vita

Miejsce na przeróżne tematy, dyskusje i porady.
Awatar użytkownika
torana
Posty: 35
Rejestracja: 20 wrz 2019, 8:02

Opinie o Dolce Vita

Post autor: torana »

Witajcie! Jestem właśnie w trakcie szukania pracy jako opiekunka osób starszych ( jestem dyplomowaną pielęgniarką). Chciałabym wyjechać do Niemiec i słyszałam, że taką pracę oferuje Dolce Vita. Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat pracy w tej agencji ?

plastyk tworzywo
Awatar użytkownika
ilonaryc
Posty: 49
Rejestracja: 26 wrz 2019, 9:49

Re: Opinie o Dolce Vita

Post autor: ilonaryc »

Chętnie podepnę się do pytania bo sama planuję się przebranżowić a kiedyś miałam już okazję pracować w domu pomocy społecznej więc mam jakieś tam pojęcie na temat tej pracy. O tej firmie nigdy nie słyszałam, ale warto poczytać nieco więcej.
Awatar użytkownika
dzessi
Posty: 77
Rejestracja: 19 wrz 2019, 11:48

Re: Opinie o Dolce Vita

Post autor: dzessi »

Ja z nimi wyjeżdżam od 3 lat już :) nie wiem co dokładnie Cię interesuje więc daj znać ale generalnie firmę polecam. Są rzetelni, uczciwi i co najważniejsze - wypłacalni :)
Awatar użytkownika
torana
Posty: 35
Rejestracja: 20 wrz 2019, 8:02

Re: Opinie o Dolce Vita

Post autor: torana »

dzięki dzessi za odpowiedz :) interesuje mnie w zasadzie wszystko. Czy jest jakaś umowa? Jak ze znajomością języka niemieckiego, na jakim stopniu trzeba mieć go opanowanym by dostać tą pracę ? Czy pracuje się też np w święta ? Jak z wolnym ? Jak widzisz pytań jest mnóstwo także będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje :)
Awatar użytkownika
dzessi
Posty: 77
Rejestracja: 19 wrz 2019, 11:48

Re: Opinie o Dolce Vita

Post autor: dzessi »